Menu Sluiten

Leveranciers Bureaus

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over leveranciers bureaus kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Leveranciers Bureaus

Kantoren | Meubilair | Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Leveranciers bureaus

akoestiek oplossingen aannemer systemen doelgroepen referenties blog jobs contact akoestiek oplossingen aannemer systemen doelgroepen referenties blog jobs contact nl fr en akoestiek oplossingen aannemer systemen doelgroepen referenties blog jobs contact akoestiek oplossingen aannemer systemen doelgroepen referenties blog jobs contact nl fr en wij werken met architecten interieurarchitecten studiebureaus afwerkingsbedrijven aannemers bedrijven u bent bezig aan de voorbereiding van uw volgende werf maar ziet dat er ook een luik akoestiek aan gekoppeld is. Hoe begint u daar aan hoe vindt u de juiste partner en hoe beslist u welke oplossing het meest aangewezen is… Maak een afspraak we komen graag even langs op de werf. Architecten interieurarchitecten studiebureaus afwerkingsbedrijven aannemers bedrijven wanneer u moet kiezen tussen functioneel of esthetisch kiest de overgrote meerderheid voor schoonheid leveranciers bureaus gespecialiseerde bedrijven Maar wat als u beide kon combineren in eacuteeacuten product de geluids.

home over ons lonen referteprijzen offerteaanvraag contact adorka werfborden adorka ons adressenbureau is gespecialiseerd en beperkt zich tot de adressen en andere contactgegevens van bedrijven en zelfstandigen in de diverse bouw en metaalsectoren.onze databanken worden dagelijks geactualiseerd via telewerk door onze meestal thuiswerkende medewerkers en bevatten volgende gegevens postadres vennootschapsvorm of aanspreektitel naam voornaam straatnaam en nummer postnummer gemeente gevolgd door een eventueel bijkomend veld voor naam van de afgevaardigd bestuurder of zaakvoerder. Bij vrije beroepen is er een extensie voor de naam van de vennootschap of de naam van de geassocieerden. Telefoonnummer faxnummer emailadres aantal werknemers per schijf van volgens rszaangifte in een recent kwartaal omzet in vorig boekjaar van de vennootschappen balanscentrale nbb voor architectuurbureaus en bouwkundige studiebureaus activiteitsgraad in eacutee.

Feiten over Leveranciers bureaus

res voor consumentenvoor consumenten res voor handelaarsvoor handelaars fr nl nl fr mijn resrekening over ons wat is res missie amp visie geschiedenis resteam res swap blog zoek een handelaar resrekening openen marketplace faq contact resteam contactformulier home resrekening openen resrekening openen wil je een resrekening openen als consument stuur een email naar consumentres.be vermeld hierbij je naam en adresgegevens de rekening wordt meteen geopend en je kaart opgestuurd naar je adresgegevens. Kostprijs eerste jaar gratis nadien res per jaar wil je een resrekening openen als handelaar vul het onderstaande inschrijvingsformulier in en verstuur eeacuten van onze medewerkers neemt contact op om je inschrijving te finaliseren je resrekening wordt actief… …vanaf dan krijg je extra omzet en nieuwe klanten die met res betalen De toekomst over leveranciers bureaus Succes alle v.