Menu Sluiten

Voordelen Kantoortafels

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over voordelen kantoortafels kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Voordelen Kantoortafels

Meubilair | Kantooroplossing | Duurzaamheid | Kantoorinrichting | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Voordelen kantoortafels

vervaet verhuis verhuismateriaal leegmanagement over ons meubeldistributie nieuws jobs contactofferte aanvragen bedrijfsverhuis privverhuis verhuisprocedure referenties verhuismateriaal leegmanagement over ons meubeldistributie nieuws jobs contact home nieuws kan vervaet verhuis helpen om mijn bedrijf coronaveilig te herinrichten kan vervaet verhuis helpen om mijn bedrijf coronaveilig te herinrichten door kurt van synghel op apr als straks de bedrijven heropstarten zal social distancing op elk moment moeten toegepast worden. Dat betekent dat bedrijven hun werkplaatsen kantoren en los en laadkades zodanig moeten inrichten dat werknemers op minstens meter afstand van elkaar kunnen werken. Vervaet verhuis kan u snel helpen om landschapskantoren of gemeenschappelijke ruimten slim in te delen zodat de veiligheid voor uw werknemers gegarandeerd kan worden. De terugkeer naar kantoor is na de coronaquarantaine minder evident gedaan dan beslist. Het gevaar voor een nieuwe opstoot van het virus zorgt ervoor dat we de afs.

overslaan en naar de inhoud gaan contactcolpaert.be zoeken home catalogus ergonomie bureaustoel tafel over colpaert contact het betere alternatief zit en stabureau ontdek onze bureaus contacteer ons bureaustoel tafel home ergonomie tafel ergonomie van de tafel geen enkele houding is op den duur correct . Daarom is de volgende logische stap in het dynamische zitten de ontwikkeling van een zit en stabureau voordelen kantoortafels rendeert op korte termijn Het valt zeker aan te bevelen om al naar gelang de taak die wordt uitgevoerd van houding te veranderen. Voor telefoneren schrijven ontwerpen of een gesprek met collegas kan steeds een eigen positie worden gekozen. Hiermee wordt een eenzijdige belasting van de lichaamsdelen voorkomen. Bovendien draagt deze keuzevrijheid bij aan een ontspannen werkhouding. Talrijke studies hebben de vele negatieve effecten van langdurig neerzitten aangetoond terwijl rechtstaand werken heel wat voordelen met zich meebrengt. De voordelen hiervan je bent alerter rechtstaand werken verh.

Het domein van Voordelen kantoortafels

start met absolute knalprijzen maak nu plaats en begin het nieuwe jaar opgeruimd naar onze top deals zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl Het toekomstperspectief van voordelen kantoortafels Btw. Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd emailadres wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline maandag vrijdag . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline maandag vrijdag . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service inkt toner inspiratiewereld sale terug topseller afvalbakken bureaustoelen bureautafels kantoorkasten lockers magazijnbakken met zichtopening magazijnrekken stellingen open kasten ordners papieren hand.